CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

LINTASAN LAHZATAN

KepadaNya Aku Kembali


Zikrullah


Mari berzikir bersama-sama mengikut alunannya..

Semoga kalimah ALLAH bisa menggegarkan dan memusnahkan keegoan dan kekerasan hati ini.
BACAlah setiap kalimah demi kalimah agar mata turut menjadi saksi zikir ini.




الله ... الله ... الله
يِِِِـــــ
الله

الله الله الله الله الله
يـــــ
الله

الله ... الله ... الله
يِِِِـــــ
الله

الله ... الله ... الله
يِِِِـــــ
الله

الله الله الله
يِِِِـــــ
الله

الله الله الله الله الله
يـــــ
الله

الله ... الله ... الله
يِِِِـــــ
الله

الله ... الله ... الله
يِِِِـــــ
الله



Friday, May 15, 2009

Serpihan Semalam


Didedikasikan khas kepada dia
Kenangan selama-lamanya...


Serpihan Semalam

Terasa semalam baru berjumpa
Apakah esok begitu juga
Terkadang nakal hati ku berkata
Adakah ada aku di sisinya?

Helaian demi helaian
Naskah lama itu ku amati
Mencari-cari apakah namaku tersemat
di celahan memori
Rakus mataku...
Sehinggalah tersingkap
serpihan coretan
Tersirat segala jawapan
Yang aku nantikan selama perkenalan ini

Namun...
Aku tidak dapat melihatnya
Apatah lagi untuk berjumpa
Tidak guna tangisan lagi
Dia pun sudah pergi
Menuju Kekasih Hakiki
Milik Yang Abadi


Tertawa aku..
Majnun menyapa sang diri
Siapakah aku untuk menentukan hidup mati,..
dan memilih itu dan ini?
Kerana akhirnya
Aku jua..
bakal kembali


al-Fatihah...

~asmawardah~

0 comments:

Cabaran Menaip