CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

LINTASAN LAHZATAN

KepadaNya Aku Kembali

Zikrullah


Mari berzikir bersama-sama mengikut alunannya..

Semoga kalimah ALLAH bisa menggegarkan dan memusnahkan keegoan dan kekerasan hati ini.
BACAlah setiap kalimah demi kalimah agar mata turut menjadi saksi zikir ini.




الله ... الله ... الله
يِِِِـــــ
الله

الله الله الله الله الله
يـــــ
الله

الله ... الله ... الله
يِِِِـــــ
الله

الله ... الله ... الله
يِِِِـــــ
الله

الله الله الله
يِِِِـــــ
الله

الله الله الله الله الله
يـــــ
الله

الله ... الله ... الله
يِِِِـــــ
الله

الله ... الله ... الله
يِِِِـــــ
الله



Tuesday, July 14, 2009

JADUAL SYEIKH ROHIMUDDIN DI MALAYSIA


InsyaAllah, Syeikh Rohimuddin akan berada di Malaysia dari 23hb Julai 2009 sehingga 27hb Julai 2009. Beberapa siri kelas akan diadakan seperti berikut:

23hb Julai 2009
pagi : Masjid Damansara (Tempat Ust. Nik Bakri)
mlm : Maahad Ahmadi Gemencih (Tempat Ust. Nasir)

24
hb Julai 2009
pagi : Rumah Hj. Mat Nor, Gombak (Kitab Sir al-Asrar)
mlm : Rumah Hj. Mat Nor, Gombak

25
hb Julai 2009
pagi : Rumah Hj. Mat Nor, Gombak (Kitab Sir al-Asrar)
mlm : Rumah Mak Cik Soleh (Buku Jalan Selamat dari Neraka)

26
hb Julai 2009
pagi : Rumah Hj. Mat Nor, Gombak
mlm : Rumah Hj. Mat Nor, Gombak

27hb Julai 2009
mlm : Multimedia University (Buku Jalan Selamat dari Neraka)
Rumah Sidi Mukhlis (Parcel 7,Presint 9,Putrajaya)

Sebarang pertanyaan, boleh tinggal komen di sini.

4 comments:

aminmenulis said...

Dekat2 area kajang xde ke? jauh la. RUmah hj mat nor kat gombak tu katner ek? Ke kat gombak tu ade rumah hj mat nor sorang jer? hehe.

asmawardah said...

Dekat kajang,sebelum ni ada.Terpulang kepada Syeikh juga..kalau ada,akak maklumkan kemudian.Yang Gombak tu, kat area Sg. Pusu..hehe..adoi..sbb dikalangan ahbab dh famous dah rumah hj. mat nor tu.Ada ja ahbab duduk kat Kajang ni. Kalau amin nak pergi sama ngan depa pun boleh.

amar90 said...

Salam..tganu x dtg ke??thn lpas alhamdulillah ana bkesempatanz

asmawardah said...

wslm..Jadual syeikh ke Terengganu setakat ini tidak ada.InsyaAllah,Syeikh hanya akan berada sekitar K.L,Selangor dan Negeri Sembilan kerana masa yang amat singkat.
Walaubagaimanapun,pihak kami amat mengalukan kedatangan semua muslimin dan muslimat ke majlis ini.

Cabaran Menaip